Forum

Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
Number of replies: 19

Εδώ θα μεταφέρω και θα απαντάω σε όλα τα ανώνυμα σχόλια σας.

Για υποβολή νέου πατήστε έδω

--- Σχόλιο #1

Ωραιο μαθημα, κατανοητο, με παραδειγματα, καμια ερωτηση δε μενει αναπαντητη.Ασκησεις στην python για τη σιγουρη κατανοηση των εννοιων του μαθηματος,αν παρακολουθεις δε γινεται να μη σου αρεσει και να μη μαθεις

Costas: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Είναι το παλαιότερο σχόλιο, ελπίζω να ισχύει ακόμη !!

-- Σχόλιο #2

Αν Μπορειτε επειδη εχουμε πολλα Χρονια να ασχοληθούμε με python να ειστε λιγο πιο αναλυτικός όσον αφορα τις ασκησεις ...ευχαριστώ εκ των προτέρων

Costas: Ευχαριστώ, προσπαθώ όσο γίνεται να δίνω ότι πληροφορία χρειάζεται. Ελπιζω να άλλαξε προς το καλύτερο.

-- Σχόλια #3 & #5

Θεωρώ πως θα ήταν αποτελεσματικότερο αν μαγνητοσκοπούσατε τη διάλεξη χωρίς τη συμμετοχή των συναδέλφων, διότι το βίντεο γίνεται αρκετά κουραστικό και δυσνόητο. Θα μπορούσαμε να κάνουμε τηλεδιασκέψεις για απορίες.Ευχαριστώ πολύ.

--
θα ήταν καλύτερα να επαναλαμβάνεται τις ερωτήσεις που γίνονται στη διάλεξη που να τις ακούμε μετα κι εμεις που βλεπουμε το βίντεο

 

Costas: Ευχαριστώ, πλέον έχει αλλάξει ο τρόπος διδασκαλίας.

-- Σχόλιο #4

Θα ήταν καλύτερο να βλέπαμε περισσότερες ασκήσεις. Κάτι σαν φυλλάδια ασκήσεων.

 

Costas: Ευχαριστώ, συμφωνώ και το προσπαθώ.

-- Σχόλιο #6

Χαίρετε. Θα ήθελα να παραθέσω την παρακάτω διαπίστωση (η οποία αφορά και τα υπόλοιπα μαθήματα που παρακολουθώ) : Προ κορωνοϊού, όταν και οι διαλέξεις γίνονταν με φυσική παρουσία, η θεωρία που μετέφερα αντιστοιχούσε το πολύ σε 3 σελίδες τετραδίου (διαστάσεων 210 * 297mm), ενώ αυτήν την περίοδο η θεωρία των διαλέξεων αντιστοιχεί συνήθως σε 5-6 σελίδες σε τετράδιο ίδιων διαστάσεων. Συγχρόνως με αυτό, γενικά δεν προλαβαίνω να κρατάω σημειώσεις και την ίδια στιγμή να κατανοώ τη θεωρία, στο οποίο είχα εξασκηθεί στις διαλέξεις με φυσική παρουσία που είναι εκ φύσεως πιο "αργές" από διδακτική άποψη συγκριτικά με τις σύγχρονες διαλέξεις. Δε θα ήθελα σε καμμία περίπτωση να υποδείξω ούτε να καθορίσω τον τρόπο διδασκαλίας. Βιώνουμε πρωτόγνωρες καταστάσεις άλλωστε. Θα ήθελα μόνο να καταθέσω αυτόν τον προβληματισμό μου ο οποίος αφορά και άλλα μαθήματα, αλλά δεν έχω το βήμα για να τον εκφράσω εκεί. Ευχαριστώ πολύ.

Costas: Ευχαριστώ, ίσως να έχεις δίκιο. Προσπάθω να έχω την αίσθηση αλλά μου είναι δύσκολο μερικές φορές. Σίγουρα δεν βοηθάει η μικρή μου εμπειρία στη διδασκαλία καθώς και το μάθημα που είναι από την φύση του αρκετά απαιτητικο.

-- Το σχόλιο #7 είναι κενό άρα συμφωνώ!

-- Σχόλιο #8

Πολύ καθαρές, οργανωμένες και με δομή σημειώσεις. Χωρίς πολυλογία και με εύστοχα παραδείγματα. Παρακολουθώ τα βιντεοσκοπημένα μαθήματα και μέχρι στιγμής δεν έχω νιώσει πουθένα αμφιβολία για κάτι που είδα ή άκουσα σε κάποιο βιντέο. Προσωπικά θεωρώ ότι κάνετε απ τις καλύτερες παραδώσεις μαθήματος και ότι έχετε καλό υλικό. Σχετικά με τα εργαστήρια που περιέχουν python θέλω να πω στους συναδέλφους οτι χρείαζεται να ασχοληθείτε και μόνοι σας, όσες φορές και να σας τα πουν δεν θα μάθετε αν δεν κάτσετε οι ίδιοι να παίξετε λίγο. Ας σταματήσει αυτή η γκρίνια γενικά στο τμήμα με το προγραμματισμό!

Costas: Ευχαριστώ για τα καλά λόγια! Κίνητρο για εμένα να βελτιωθώ!

-- Σχόλιο #9

Θα ηταν πολυ χρησιμο οταν βλεπουμε νεες ορολογιες, να βαζετε σε παρενθεσεις και το ονομα τους στα αγγλικα για να μπορουμε να ψαχνουμε και στο ιντερνετ ευκολοτερα

Costas: Ευχαριστώ, θα προσπαθήσω να το κάνω.

In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
- Σχολια #10 & #11

10

Καλημέρα σας, Θα ήθελα να επισημάνω την δυσαρέσκεια μας στο 1ο Φυλλάδιο Ασκήσεων . Γενικά οι ασκήσεις είναι πολύ χρονοβόρες και δύσκολες . Ακομή , δεν έχουμε λύσει παρόμοια παραδείγματα ,εκτός απο 2 με 3 ασκήσεις και οι σημειώσεις δεν επαρκούν για να λύσουμε τα προβλήματα που μας αναθέτετε . Ευχαριστώ πολύ . Οποιαδήποτε απάντησή σας είναι δεκτή .

11

Καλημέρα σας, Γενικά το μάθημά σας είναι πολύ καλό και εύστοχο . Έχετε καλές σημειώσεις και μεταδοτικότητα ,διότι το μάθημα είναι απαιτητικό και δύσκολο. Απλά οι ασκήσεις του φυλλαδίου 1 θεωρώ κατά την γνώμη μου πως ήταν απαιτητικές και δ'υσκολες σε πολλά σημεία και δεν βοηθήθηκα ιδιαίτερα απο τις σημειώσεις . Γενικά αυτό συμβαίνει σε όλα τα μαθήματα τον τελευταίο χρόνο ,λόγω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Ανεβάζετε όλοι οι καθηγητές αρκετές μαζεμένες διαλέξεις και σημειώσεις με αποτέλεσμα να μην προλαβαίνουε να μελετάμε και να λύνουμε ασκήσεις . Αυτό το αναφέρω ,διότι εδώ μου δινεται η ευκαιρία να εκφράσω την δυσαρέσκεια μου σε ότι αφορά γενικότερα την διδασκαλία τον τελευταίο καιρό . Μακάρι να υπήρχε περισσότερη επιεικεια και κατανόηση , όλοι μας βιώνουμε δύσκολες καταστάσεις . Αν σας δίνεται η ευκαιρία μπορειτε να τα μεταφέρετε και στους υπόλοιπους καθηγητές . Το γεγονός οτι γίνεται η διδασκαλία εξ αποστάσεως δεν σημαίνει ότι ειμαστε όλη μερα μπροστα απο το pc και παρακολουθουμε διαλεξεις , το μυαλο δεν αντεχει μετα απο ενα σημειο . Ευχαριστώ για την ακροαση . Ελπιζω να ερθουν καλυτερες μερες .

Costas: Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Λυπάμαι που σας δυσαρέστησα. Οι προθέσεις μου ομώς ήταν οι καλύτερες για να υπάρχει τριβή με το μάθημα και να βοηθηθείτε και βαθμολογικά. Προφανώς μπορεί πάντα να γίνει καλύτερα το μάθημα, το συνολό των ασκησεων κτλ. Εαν τα αποτελέσματα δεν είναι ικανοποιητικά και σε συνδιασμό με την ανάδραση σας προφανώς θα αλλάξω πράγματα στο μέλλον.

Θα ήθελα να ξέρετε ότι το ευκολότερο για εμένα ήταν μόνο τελικό διαγώνισμα από τι στιγμή που δεν έχω ούτε βοηθό.

Ως προς την δυσκολία, οι σκέψεις μου ήταν:

1. Ομάδες συνεργασίας για μοιράσμα του φόρτου.

2. Αρκετός χρόνος για επίλυση.

3. Βοήθεια από εμένα (πχ. εχθές όλη τη μέρα απαντούσα απορίες).

4. Στην ασκήση 12 που ήταν σύνθετη αφιέρωσα μια διάλεξη (Ασκησείς 3).

5. Τι ήθελα έγω σαν φοιτητής. Δεν μου άρεσε ποτέ να ξέρω από την αρχή χωρίς να χρειαστεί να "ιδρώσω" πως θα λύσω τις ασκήσεις.

6. Πιστευα ότι βαθμός 6-7 θα ήταν ευκολος στόχος για κάποιον που παρακολουθεί το μάθημα.

7. Οι υποχρεωτικές ασκήσεις ήταν 10, οι 5 ήταν προαιρετικές

Θα ήθελα λοιπον με βάση τα παραπάνω να αναγνωρίσετε τις προθέσεις μου. Εύχομαι να μην αδικήσω κανένα.

Καλή δύναμη σε όλους μας smile
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
- Σχόλιο #12

Γεια σας κ. Σμαραγδακη
Εγω θα ηθελα να αναφερθω στον όγκο του μαθηματος. Ειχατε πει εξ αρχης οτι θα ειναι ενα απαιτητικο μαθημα και οι περισσοτεροι νομιζω ειχαμε συμφιλιωθεί με αυτο. Απλα κατα τη γνωμη μου προχωραμε καπως γρηγορα, με τρια "βαρβατα" βιντεο την εβδομαδα, με αποτελεσμα πριν προλαβουμε να αφομοιώσουμε μια εννοια, να πρεπει να κατανοήσουμε μια καινουρια. Ετσι αυξανεται και ο ογκος της ύλης, η οποια απο μονη της ειναι δυσκολη.
Θελω επισης να αναφερθω στον τροπο με τον οποιο κανετε το μαθημα. Ειστε συνέχεια διαθεσιμος για απορίες, αφιερωνετε χρονο στους φοιτητες και προσπαθειτε να γινεστε καλυτερος. Πολυ ομορφη πρωτοβουλια αυτο το κουτι παραπονων και σας αξιζουν συγχαρητηρια γι αυτο, μακαρι και αλλοι καθηγητες να ειχαν την δικη σας ορεξη.
 
Costas: Ευχαριστώ, θα εξετάσω να μειώσω λίγο το περιεχόμενο ανά διαλέξη ώστε να υπάρχει καλύτερη αφομοίωση.
Η ίδεα είναι να μπορείτε να εκφρασετέ την άποψη σας χώρις να φοβάστε ότι θα σας "στοιχίσει". Χαίρομαι που αλληλεπιδράμε έστω και ανώνυμα από μέρους σας.
Βέβαια εαν κάποιος/κάποια θέλει να εκφραστεί επώνυμα μπορεί να το κάνει και θα χαρώ να το συζητήσουμε το κάθε θέμα.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
- Σχόλιο #13

Καλησπέρα σας, όσον αφορά το 1ο φυλλάδιο άσκησεων εγώ προσωπικά είμαι ευχαριστημένος διότι υπήρχαν ασκήσεις οι οποίες με ανάγκασαν να κατανόησω τις έννοιες από τις διαλέξεις πριν τις χρησιμοποιήσω.Σε περίπτωση που χαμηλώσετε το επίπεδο των υποχρεωτικών ασκήσεων, θα ήταν καλό, για εμένα τουλάχιστον, να υπάρχουν απαιτητικές ασκήσεις στα *, έτσι ώστε αυτοί που θέλουν να ασχοληθούν παραπάνω με το μάθημα να μπορούν να το κάνουν μέσω αυτών των φυλλαδίων.Το μάθημα κατά την άποψη μου γίνεται πολύ κάλα και οργανωμένα.

Ευχαριστώ.
 
Costas: Ευχαριστώ! Έχουμε την ίδια άποψη για τις ασκήσεις και τον σκοπό τους.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -

- Σχόλιο #14

Καλησπερα σας, 1) Ειναι πολυ απαιτητικο μαθημα.Πραγμα που σημαινει οτι χωρις ασκησεις και τριβη σχεδον καθημερινη δυσκολα το κατανοεις. Αυτο που φοβιζει τους περισσοτερους ,θεωρω ,ειναι το οτι οι ασκησεις ειναι υποχρεωτικες και δεν γνωριζει κανεις ποσο θα τους στοιχισει αμα δεν κανουν μια ασκηση(η την κανουν λαθος πραγμα πολυ πιθανο σε αυτο το μαθημα) και κατ επεκταση το αντικτυπο που θα εχει στον τελικο τους βαθμο.Προσωπικα αυτο που μου διδαξε η ενασχοληση μου για το 1ο φυλλαδιο ειναι οτι θελει χρονο και καθημερινη τριβη και οτι πρεπει να εκμεταλλευτεις ολοκληρη την διορια και οχι να το πιασεις τελευταια εβδομαδα. 2) Σχετικα με την δυσκολια του 1ου φυλλαδιου.Οι πρωτες 5 ασκησεις ειναι γνωσεις που προερχονται απο την θ.πιθανοτητων πραγμα που σημαινει οτι λυνοτανε χωρις την εισαγωγη σας σε αυτα.Προσωπικα με βοηθησε που τα θυμηθηκαμε αλλα δεν θεωρω οτι για τρεις βδομαδες διοριας ηταν τοσο δυσκολο το 1ο φυλλαδιο(μιλαω παντα για τις υποχρεωτικες ασκησεις),δεδομενου οτι οι 5 απο τις 10 ασκησεις ηταν προαπαιτουμενη γνωση για το μαθημα.

Costas: Ευχαριστώ, συμφωνώ μαζί σου. Γενικα είναι δύσκολο (ή αδύνατο) να είναι ευχαριστημένα 468 άτομα, όταν μάλιστα στα περισσότερα (πράγμα φυσικό βάση του αριθμού) δεν τους αρέσει το περιεχόμενο του μαθήματος. Oi δικές μου απορίες είναι πως καταλήξαμε σε αυτό το πλήθος ατόμων σε ένα μάθημα αρκετά απαιτητικό και επιλογής; Ποιες ήταν οι προσδοκίες των συμμετεχοντών στην αρχή του μαθήματος;

In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -

- Σχόλιο #15

Καλησπέρα. Προσωπικά το μάθημα, μέχρις στιγμής μου αρέσει πολύ. Ναι μεν είναι απαιτητικό, αλλά, αφενός, αφορά ένα ευρύ και δύσκολο πεδίο και, αφετέρου, είναι ένα προχωρημένο μάθημα επιλογής. Επίσης, ο διδάσκοντας κάνει τα πάντα για να μας βοηθήσει. Σχετικά με το 1ο φυλλάδιο, δεν μπορώ να καταλάβω τις αντιδράσεις των συμφοιτητών μου. Τα θέματα ήταν ποικίλα και διαβαθμισμένης δυσκολίας ώστε να εμπεδώσουμε όλη την ύλη που είχε διδαχτεί. Οι 3 εβδομάδες ήταν χρόνος υπεραρκετός για την επίλυση τους. Επίσης τα πιο δύσκολα θέματα ήταν προαιρετικά. Τέλος, και οι ασκήσεις python ήταν πολύ χρήσιμες για να εξασκηθούμε στο πως θα μοντελοποιήσουμε προβλήματα στατιστικής φύσεως. Εν κατακλείδι, συγχαρητήρια στον διδάσκοντα για την δουλειά του μέχρις στιγμής, και μια παράκληση να μην χαμηλώσει τον βαθμό δυσκολίας των άλλων 2 φυλλαδίων, γιατί έτσι θα αδικηθούν οι φοιτητές που ασχολούνται ενεργά με το μάθημα. Ευχαριστώ.

Costas: Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Πραγματικά είναι πολύ ωραίο να διαβάζεις καλά σχόλια και να αναγνωρίζετε ο κόπος σου, πόσο μάλλον όταν γίνεται ανώνυμα! Δεν θα χαμηλώσει το επίπεδο από τη στιγμή που από το δείγμα που είδα από τις ασκήσεις, έχουν ασχοληθεί και καταλάβει το μάθημα σχεδόν 200-300 άτομα (!!) Πάντως δέχομαι και τα αρνητικά σχόλια και τα λαμβάνω σοβαρά υπόψη μου, όπως βλέπετε δεν έχω πρόβλημα να εκτεθώ δημόσια (αρκεί βεβαια τα σχόλια να μην περιέχουν υβριστικές εκφράσεις, που μέχρι στιγμής δεν έχουν smile ).

In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
- Σχόλιο #16
 
Με το σχόλιο #15 σε γενικές γραμμές συμφωνώ . Είναι ένα μάθημα αυξημένης δυσκολίας και δε γίνεται να ναι όλα εύκολα . Είναι πάρα πολύ ωραίο που εσείς είστε διαθέσιμος να μας βοηθάτε κάθε φορά που έχουμε κάποιο πρόβλημα, αλλά κατά τη γνώμη μου το μελανό σημείο με την διδακτική διαδικασία στο σύνολο της είναι οτι η ύλη είναι αρκετά μεγάλη με αποτέλεσμα να μην επαρκεί ο χρόνος να αφομοιώσουμε όλες τις έννοιες και απλά να προσπαθούμε να δουλέψουμε μηχανικά ώστε να λύσουμε τις ασκήσεις . Ξεφεύγουμε απ την ουσία δηλάδη . Πιστεύω οτι θα μας βοηθούσε ακόμα περισσότερο να έχουμε περισσότερες λυμένες ασκήσεις και παραδείγματα , πχ θα μπορούσε να μειωθεί ο όγκος της ύλης και να γίνονται περισσότερες ασκήσεις στο χρόνο αυτό . Την αγωνία και τα σχόλια των συμφοιτητών μου για τη δυσκολία του 1ου φυλλαδίου την καταλαβαίνω (γιατί και γω στην ίδια κατηγορία με αυτούς ανήκω) και θα ήθελα να τονίσω οτι όντως υπήρχαν ασκήσεις που δεν ήταν τόσο δύσκολες και μπορούσαμε να τις λύσουμε . Το πρόβλημα όμως είναι οτι οι ασκήσεις μετράνε υποχρεωτικά στο βαθμό και αυτό μας βαραίνει ψυχολογικά στην ιδέα και μόνο οτι μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την τελική μας βαθμολογία . Η διαφωνία με το σχόλιο 15 είναι η εξής : πιστεύω οτι αν οι υποχρεωτικές ασκήσεις ήταν πιο εύκολες δεν θα επηρέαζε κάπου αυτούς που θέλουν να ασχοληθούν περισσότερο με το μάθημα καθώς θα μπορούσαν να ασχοληθούν με αυτές με το * και να δείξουν τη δουλειά τους . Έτσι κι αλλιώς το πόσο έχουν ασχοληθεί και το πόσο ενδιαφέρονται για το μάθημα σε γενικές γραμμές θα φανεί στο τελικό διαγώνισμα που θεωρητικά μιλώντας πάντα ένα τελικό διαγώνισμα έχει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας.Ο καλός πιστεύω οτι πάντα θα ξεχωρίζει απ τον μέτριο και απ τον κακό . Μη ξεχνάτε πως οτι κάνετε σε αυτή τη σχολή το κάνετε για εσάς , όχι για να γίνετε καλύτεροι απ τους συμφοιτητές σας . Δεν νομίζω οτι ωφελεί κάπου αυτός ο "ανταγωνισμός" . Ελπίζω να μη κούρασα πολύ !
 
Costas:
Ευχαριστω για το σχόλιο και για το χρόνο να το γράψεις. Σχετικά με την ύλη, για να αναλάβω τα μαθηματα κατέθεσα πρόταση διδασκαλίας που αξιολογήθηκε απο επιτροπή. Με άλλη πρόταση διδασκαλίας πιθανόν να μην σας έκανα εγώ το μάθημα. Μετά τη λήξη του μαθήματος θα ελεχθώ και εγώ για τα πεπραγμένα μου στη διδασκαλία του.
Οπότε όπως καταλαβαίνεις δεν μπορώ να αποκλίνω αρκετά από αυτά που έταξα.
 
Το επόμενο φυλλάδιο θα ανέβει μάλλον την Δευτέρα 30-11-2020. Θα δοθεί μια περίοδος στην οποία θα μπορείτε να δηλώσετε οτι δεν θα συμμετάσχετε και θα μεταφέρω το 10% στο τελικό διαγώνισμα.  Το ίδιο θα κάνω και για το τρίτο φυλλάδιο και η δυνατότητα υπήρχε και στο πρώτο.
 
Επίσης δεν νομίζω ότι υπάρχει κάτι στα σχόλια που προηγήθηκαν που να προμοτάρει τον ανταγωνισμό μεταξύ σας.
 
-- Σχόλιο #17
 
Μια παρατήρηση συνολική για τα μαθήματα και μία σκέψη πάνω σε διάφορα σχόλια και κυρίως το #15. Το μάθημα είναι όντως απαιτητικό και χρειάζεται δουλειά και από πλευράς διδάσκοντα και φοιτητών. Σίγουρα έχει παίξει το ρόλο του, το οτι το τμήμα δεν διαθέτει μόνιμο προσωπικό στον κλάδο της στατιστικής και είμαστε το μόνο μαθηματικό που δεν έχει υποχρεωτικό μάθημα στοιχειώδους έστω στατιστικής. Άρα το επίπεδο είναι ήδη σχετικά χαμηλό στην πλειοψηφία των φοιτητών. Επίσης όλοι ξέρουμε ότι είναι τόσο εξαντλητικοί οι ρυθμοί σπουδών και οι απαιτήσεις μιας πλειοψηφίας των καθηγητών, όπου οι φοιτητές αναγκάζονται να διαλέγουν μαθήματα με βάση το να είναι συννενοήσιμος ο καθηγητής και όχι το ενδιαφέρον τους για το μάθημα και την ύλη του κλπ. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν πιστεύω ότι γίνεται μια καλή και ειλικρινής προσπάθεια σε αυτό το μάθημα από όλες τις πλευρές. Σε σχέση με το σχόλιο #15 ειλικρινά θεωρώ γελοία την άποψη που σου λέει ότι η ευκολία αδικεί τους καλούς και "διαβαστερούς" φοιτητές. Αφενός το πανεπιστήμιο δεν είναι σχολείο, ούτε υποχρεωτική βαθμίδα της εκπαίδευσης. Είμαστε όλοι εδώ επειδή αφενός θέλουμε, αφετέρου είμαστε ενήλικοι άνθρωποι και δεν έχουμε ανάγκη κανέναν να μας ορίσει ένα χρονικό πλαίσιο στο οποίο θα πρέπει να βγάλουμε συγκεκριμένο κομμάτι της ύλης καθώς οι περισσότεροι από εμάς έχουμε άλλο ένα κάρο υποχρεώσεις και ήδη δουλεύουμε για να ζήσουμε. Εστιάζω στην δυνατότητα του να είναι προαιρετικές όποιου είδους ενδιάμεσες αξιολογήσεις (πρόοδοι, εργασίες, κλπ) έτσι ώστε να μην αποκλείουν όσους δεν μπορούν για πρακτικούς λόγους να ανταπεξέλθουν σε αυτά. Αντιλήψεις όπως του σχολίου #15 απλά διαιωνίζουν ένα στερεότυπο διαχωρισμού των φοιτητών σε καλούς και τεμπέληδες που καμία σχέση δεν έχει με την πραγματικότητα του 2020. Επίσης δείχνει ανταγωνισμό του γράφοντα με τους συμφοιτητές του. Εγώ ξέρω ότι οι πραγματικά "καλοί" λοιπόν, όχι απλά δε φοβούνται να υπάρχουν και άλλοι καλοί αλλά ίσα ίσα το επιθυμούν! Καλή συνέχεια σε όλους, και ας μπορέσουμε να δούμε και λίγο πέρα από τη μύτη μας!
 
Costas: Ευχαριστώ, δεκτή κάθε άποψη. Εγώ έλαβα την ανησυχία στο σχόλιο 16 στη κατεθυνση μήπως τελικά το μάθημα δεν προσφέρει όσα πρέπει για να μπορεί κάποιος να πει ότι είδε ένα τυπικό μάθημα Παραμετρικής Στατιστικής, για το οποίο ανησυχώ εγω. Η διαδικασια διδασκαλίας δεν είναι μόνο η διάλεξη αλλά η όλη καθοδήγηση από τον διδάσκοντα. 
Εμένα δεν μου φαίνεται καλή ιδέα η επιλογή καθηγητών και όχι το αντικείμενο του μαθήματος. Γιατί να διαβάζεις κάτι που δεν σου αρέσει? Καταλαβαίνω ότι οι συνθήκες δεν είναι το ίδιο ευκολες για όλους αλλα από την άλλη δεν μπορούν να γίνουν μεγάλες εκπτώσεις σε αυτά που πρέπει να μάθετε από κάθε μάθημα που επιλέγετε. Η ιδέα  να έχει κάποιος 10 στις ασκήσεις και να γράψει 2-3 στο τέλος δεν μου φαίνεται εμένα λογικό. Καλή συνέχεια
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #18

Καλησπέρα Κυριε.
Εγώ θα ήθελα να αναφερθώ στην τελευταία σας ανακοίνωση σχετικά με την προφορική εξέταση. Καταλαβαίνω ότι θα πρεπει με κάποιον τρόπο να εξασφαλιστεί το αδιάβλητο της διαδικασίας. Ωστόσο, καλούμαστε να εξεταστουμε δυο φορές (σε μερικά μαθήματα και παραπάνω) σχεδόν σε κάθε μάθημα. Αυτό σημαίνει ότι σε μια εξεταστική περίοδο δυο εβδομάδων, αν ένας φοιτητής έχει 7 μαθήματα (περίπου 50 ects) θα αναγκαστεί να εξεταστεί 14 φορές . Επίσης, δεν είναι απλά ένα τέταρτο παραπάνω από τον χρόνο μας που θα χρειαστούμε (όπως είπατε) καθώς μια προφορική εξέταση χρειάζεται πολυ μαγαλυτερη εμβάθυνση στην θεωρία από ότι μια γραπτή που χρειάζεται μεγαλύτερη εμβάθυνση στο πρακτικο κομμάτι. Αυτό καθιστά το φόρτο εργασίας δυσβάσταχτο. Εναλλακτικά αυτό που θα μπορουσε να γινει είναι η γραπτή εξέταση να γίνει σε ομάδες και με ανοιχτές κάμερες. Έτσι και αλλιώς έχετε πει ότι η εξέταση θα είναι με ανοιχτές σημειώσεις. Ελπίζω να το λάβετε υπόψην σας γιατι η δυσκολία έχει αυξηθεί κατακόρυφα με τις εξ αποστάσεως εξετάσεις.
Όσον αφορά το μάθημα εκτιμώ πολυ την προσπάθεια που κάνετε.
Σας ευχαριστω
 
Costas: Ευχαριστώ για το σχόλιο. Δυστυχώς εγώ δεν βλέπω άλλη λύση. Είναι ένα από τα πράγματα που πρέπει να πάρω την ευθύνη πάνω μου.
Φανταστείτε και εμένα πόσο χρόνο θα μου πάρει! Τι να κάνουμε οι συνθήκες είναι δύσκολες.
Αυτό που μπορώ να πώ είναι να μην ανησυχείτε. Δεν θα σας αδικήσω!
Απλά θεωρώ προσβλητικό να περάσουν άτομα που δεν έχουν ασχοληθεί αρκετά και δεν θα το αφήσω να γίνει όπως μηδένισα σε 2-3 περιπτώσεις γραπτά το προηγούμενο εξάμηνο.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #19
 
Κύριε Σμαραγδάκη, παρατηρώ ότι αναρωτιέστε γιατι πήραν τόσα άτομα αυτό το μάθημα, εφόσον θεωρείται απαιτητικό και είναι επιλογής. Θα σας πώ απο πλευράς μου τους λόγους για τους οποίους το επέλεξα . Πρώτα απο όλα, σκέφτηκα ότι θα εμπεριέχεται θεωρία πιθανοτήτων (καθώς μου άρεσε και το υποχρεωτικό μάθημα τους )και με ενδιέφερε να τη δώ σε συνδυασμό με την python .Κατα δεύτερον, ήθελα πολύ να παρακολουθήσω μάθημα σας, διότι σας έχω δεί και σαν βοηθό σε καποια μαθήματα παλαιότερα και παρατηρώ οτι είστε πολύ προσιτός , ευγενικός και πάντα διατεθειμένος να βοηθήσει . Για εμένα είναι πολυ σημαντικά αυτά τα στοιχεία για έναν καθηγητή, διότι έχω παρακολουθήσει μαθήματα καθηγητών παλαιότερα όπου δεν είχα καμία άνεση να τους προσεγγίσω για λύση αποριών, κάτι που είναι πολύ σημαντικό να γίνεται, καθώς μόνο έτσι μπορούμε να μάθουμε. Τέλος , αν ήθελα κατι παραπάνω σε αυτό το μάθημα, θα ήταν ίσως περισσότερες επεξηγήσεις και παραδείγματα για μια καλύτερη κατανόηση. Συγχαρητήρια για την διδασκαλία σας !!Εύχομαι να υπήρχαν περισσότεροι καθηγητές σαν και εσάς! Συνεχίστε έτσι !!
 
Costas: Σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Κάνω ότι καλύτερο μπορώ για τα παραδείγματα και ασκήσεις. Σίγουρα εαν το είχα διδάξει το μάθημα 2-3 φορες θα είχα και εγώ διαμορφώσει και θα είχα έτοιμο το υλικό του μαθήματος και ίσως να ήταν καλύτερη η διαδικασία της διδασκαλίας. Τώρα και εγώ τρέχω να ετοιμάζω διαφάνειες-ασκήσεις να βρίσκω παραδείγματα κτλ. και ταυτόχρονα κάνω την ερευνητική μου δραστηριότητα.
 
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο 20
 
Κυριε νομιζω οτι αυτο που πετυχατε με το πρωτο φυλλαδιο (να ασχοληθουμε με τις ασκησεις και να κατανοησουμε το μαθημα), δεν μπορει να επιτευχθει με το δευτερο φυλλαδιο Οι ασκησεις μια προς μια ειναι υπερβολικα δυσκολες και χωρις καμια υποδειξη και οταν συμβαινει αυτο περισσοτερο μας ωθει να παρατησουμε το μαθημα παρα να το προσπαθησουμε
 
Costas: Ευχαριστώ για το σχόλιο. Νομίζω ότι υπάρχουν στο φυλλάδιο και εύκολες ασκήσεις. Δεν έχω σκοπό να σας οδηγήσω στο να μην προσπαθήσετε το μάθημα.
Μπορείτε πάντα να αναρτάτε τις ερωτήσεις σας στο Forum για βοήθεια.
 
-- Σχόλιο 21
Υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με την εξεταστική και σε τι χρόνο θα γίνει περίπου ;;η για την εμβόλιμη εξεταστική αν έχετε ακούσει τίποτα .. ευχαριστώ πολύ
 
Costas: Δυστυχώς δεν γνωρίζω κάτι.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #22

Κύριε Σμαραγδάκη ,

Από τις πρώτες διαλέξεις που κάνατε μας ενημερώσατε για τον τρόπο υπολογισμού του τελικού μας βαθμού ο οποίος προέκυπτε από τον τύπο ( 30% φυλλάδια + 70% ασκήσεις ) χωρίς δική μας επιλογή δηλαδή το ίδιο θα μετρούσε για όλους. Μετά το πρώτο φυλλάδιο και την επιλογή που δώσατε να μην μετράνε τα υπόλοιπα φυλλάδια στον τελικό βαθμό (εάν το επιθυμούμε ) , επικρατεί μια σύγχυση ανάμεσα στους φοιτητές που παρακολουθούν το μάθημα σας . Προσωπικά θέλω να αναφερθώ στον τρόπο αξιολόγησης των φυλλαδίων διότι η τελική μου απόφαση εάν θα μετράνε ή όχι τα φυλλάδια εξαρτάται από αυτόν . Με άλλα λόγια θα διορθώσετε τα φυλλάδια ασκήσεων θετικά ( δηλαδή ότι προσπαθήσαμε και επιλύσαμε μερικές ή και όλες τις ασκήσεις ) ή αρνητικά ( μόνο δηλαδή εάν έχουμε σωστό αποτέλεσμα ).Γενικότερα πιστεύω ότι με την επιλογή που δώσατε μας έχετε μπερδέψει αρκετά και μάλιστα θα γίνουν επιλογές από τους περισσότερους που ίσως δεν τους ευνοήσουν στον τελικό τους βαθμό . Επειδή καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχετε βρει και εσείς λόγω των πολλών φοιτητών τον χρόνο να εξετάσετε τον τροπο που θα βαθμολογήσετε τα φυλλάδια , μπορείτε να μου προτείνετε τι πιστεύετε ότι θα με ωφελήσει στον τελικό βαθμό ; ( Σας μιλάει ένας φοιτητής που είτε τα παραδώσει είτε όχι θα ασχοληθεί με τα φυλλάδια απλά θέλει να ξέρει υπεύθυνα εάν ο κόπος του θα ανταμειφθεί ή όχι ).

Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας και για την προσπάθεια που κάνετε στο μάθημα αυτό .

Costas: Έλαβα πολλά e-mails για τις ασκήσεις και ο καθένας επικαλούταν λόγους να μην δώσει ασκήσεις.
Καταλαβαίνω την δυσκολία των καταστάσεων για αυτό και είμαι αρκετά ελαστικός.
Πιστεύω ότι ο καλύτερος τρόπος πέρα από την βαθμολογία είναι να προσπαθήσετε τις ασκήσεις και μάλιστα το
θεωρώ κομμάτι της εκπαιδευτικής διαδικασίας μιας και αυτές προσφέρουν γνώση.
Από την άλλη μεριά, αν είναι όμως κάποιος να μου στείλει αντιγραμμένες ασκήσεις (όπως και έγινε σε αρκετές περιπτώσεις)
για να μην του στοιχίσει στο τέλος, αυτό είναι χάσιμο χρόνου από κάθε άποψη και δεν μου κάνει καλή εντύπωση.
Σε κάθε περίπτωση το πιθανότερο είναι να δω τα φυλλάδια μαζί με το τελικό διαγώνισμα μιας και πριν δεν προλαβαίνω λόγω του
φόρτου εργασίας. Επίσης αυτό θα με βοηθήσει να εξάγω κάποια χρήσιμα συμπεράσματα.
Για την αξιολόγηση θα μετρήσω κυρίως την προσπάθεια. Η συμβουλή μου εάν θέλεις πράγματι να ασχοληθείς με το μάθημα, προχώρα στις ασκήσεις ακόμη και
εάν το αποτέλεσμα δεν είναι το καλύτερο. Στο τέλος θα δω όλα τα δεδομένα για τον καθένα και εφόσον δεν υπάρχει κάποιου είδους προσπάθεια
αλλοίωσης θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Για παράδειγμα εάν κάποιος γράψει > 3.5 (μετά το προφορικό) και έχει προσπαθήσει
τις ασκήσεις θα περάσει το μάθημα, σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορώ να κάνω κάτι.
Θα χαρώ όσοι έχετε κάποια ανησυχία να συζητήσουμε και επώνυμα.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
Σχόλιο 23

εγώ ήθελα να ρωτήσω, επειδή μπερδεύτηκα, τους βαθμούς απ΄ τα φυλλάδια θα τους ανακοινώσετε πριν την εξεταστική ή αναλόγως την επίδοση του φοιτητή θα δείτε τότε τι ασκήσεις παρέδωσε;

Costas: Θα προτιμούσα σχόλια η παρατηρήσεις και όχι ερωτήσεις στα ανώνυμα. αυτό που είπα είναι ότι θα το κάνω μαζί τη διόρθωση ασκήσεων και τελικού για τον καθένα. Νομίζω δεν χρειάζεται να ανακοινώσω κάτι περισσότερο.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #24

Καλησπέρα! Είχα μια ιδέα η οποία νομίζω θα σας έβγαζε και από τον κόπο και από μεγάλο δίλλημα. Γιατί πολύ απλά δεν κάνετε το εξής: Τα φυλλάδια να μετράνε μόνο θετικά. Δηλαδή, αν κάποιος έχει μέσο όρο στα φυλλάδια 6 και στο τελικό 8, ο τελικός του βαθμός να είναι το 8.
 
Costas: Ευχαριστώ για την ιδέα αλλά δεν θα ήθελα να το κάνω με αυτό τον τρόπο. Πρέπει και εγώ σαν διδάσκων του μαθήματος να εχω κάποιες δικλίδες για να
εξασφαλίσω ότι θα κυλήσουν ομαλά (όσο γίνεται) οι διαδικασίες αξιολόγησης σας. Θα ήθελα λοιπόν ο καθένας να πάρει την απόφαση του (θα μπορούσε να μην  δίνεται η επιλογή οπώς σε πολλά μαθήματα !!) μέχρι αύριο. Δεν σας κρύβω ότι μετάνιωσα που έδωσα και αυτή την δυνατότητα και σίγουρα θα είμαι πιο προσεκτικός στο μέλλον.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #25

Κυριε αν παρει το εξαμηνο παραταση σας παρακαλω να μην αυξησετε κι αλλο την υλη, ειναι ηδη τεραστια! Μπορουμε σε αυτην την εξτρα εβδομαδα να κανουμε καποια επαναληψη.

Costas: Ευχαριστώ για το σχόλιο. Το πιθανότερο είναι να τελειώσω την αναφορά σε νέα πράγματα την επόμενη 24 διάλεξη. Την εβδομάδα μετά τις γιορτές θα τη χρησιμοποιήσουμε για επανάλληψη και ασκήσεις.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -

-- Σχολιο #26

Κύριε θα πρότεινα επειδή είναι μεγάλη η ύλη και αρκετά δύσκολη ,να μας διευκολύνεται μαζεύοντας την ύλη ,να μας κατατοπίσετε στο πώς να διαβάσουμε και να λύσουμε βασικές ασκήσεις

Costas:  Ευχαριστώ. Θα δώσω ενα μικρό κείμενο με οδηγίες σε λίγες ημέρες.

 

-- Σχόλιο #27

Γειά σας... θα ήθελα να σας ζητήσω αν μπορείτε να ανεβάσετε λύσεις για το πρώτο φυλλάδιο καθώς και για το δεύτερο το συντομότερο δυνατό γιατί ο χρόνος περνά και πιστεύω ότι θα μας βοηθούσαν να τίς έχουμε για την προετοιμασία μας ...Αν μπορούσατε στις τελευταίες μέρες να μας βοηθήσετε λύνοντας όσο περισσότερα παραδείγματα γίνεται γιατί όσο αναλυτικά κι αν λέμε την θεωρία είναι απαραίτητες για την σωστή κατανόηση της .. το μάθημα είναι ιδιαίτερα απαιτητικό και τα συναισθήματα τα οποία δημιουργήθηκαν από τις ασκήσεις ήταν(απελπισία , κατάθλιψη κ.α. εξίσου αρνητικά ).. δεν θέλω να σας στεναχωρήσω απλά ελπίζω να λάβετε κάπως υπόψιν σας την επίδοση στις ασκήσεις όταν φτιάχνετε τα θέματα. Χαίρομαι για την προφορική εξέταση που ανακοινώσατε ώστε να μειωθούν στο έπακρο αυτοί που θέλουν να περάσουν το μάθημα χωρίς να έχουν ασχοληθεί. Ελπίζω ότι θα κάνετε ότι καλύτερο στις μέρες που μένουν... Καλές Γιορτές...

Costas: Ουσιαστικά επέλεξα τις 3 τελευταιες διαλέξεις να κάνουμε επανάλληψη και ασκήσεις. Θα λύσουμε τις κυριότερες από τα φυλλάδια. Επίσης δεν κάναμε μόνο θεωρία στα μαθήματα αλλά και ασκήσεις και παραδείγματα. Αν προλάβω μέσα στις γιορτές θα ανεβάσω κάποιες. Πάντως δεν έχω διαπιστώσει μια κακή εικόνα στην επίδοση στις ασκησεις !!

Παιδιά θέλω να σας πω ότι έχω αφιερώσει παρα πολύ χρόνο για το μάθημα. Καλές γιορτές.
ps: Εχετε πάθει ποτέ κατάθλιψη? Δεν είναι απλό και συνήθως δεν γίνεται από ασκήσεις...

In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #28

Καλησπέρα σας, θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να ζητήσω να ανεβάσετε τις λύσεις των φυλλαδίων για να μπορέσουμε να δούμε τυχόν λάθη και να τα αποφύγουμε στην τελική εξέταση. Επίσης να πω ότι στο δεύτερο φυλλάδιο μπορεί να μην μπορέσαμε να τις κάνουμε όλοι όλες τις ασκήσεις οπότε η προτροπή σας στην απάντηση σε προηγούμενο συνάδελφο να δούμε το φόρουμ για να λύσουμε τις ασκήσεις ίσως να μην βοήθα ή ακόμα κι αν βοήθα δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι για την ορθότητα τους. Καταλαβαίνω οτι μπορεί να πιέζεστε χρονικά απλά ήθελα να εκφράσω κι εγώ την γνώμη μου σε αυτό το κομμάτι που ζήτησαν και άλλοι φοιτητές. Θεωρώ ότι όσες πιο πολλές ασκήσεις μπορούμε να δούμε και να εξασκηθούμε πάνω σε αυτές τόσο καλύτερα θα καταλάβουμε τις έννοιες του μαθήματος οι οποίες στο μεγαλύτερο κομμάτι τους είναι κάτι καινούργιο για μας που δεν έχουμε ξαναδεί και δεν είμαστε εξοικειωμένοι. Ακόμα αν δεν μπορεί να γίνει αυτό θα μπορούσατε ίσως να μας παραπέμψετε σε κάποια βιβλιογραφία που να έχει περισσότερα παραδείγματα πάνω σε αυτά που κάναμε;

Costas: Υπάρχει η βιβλιογραφία στη σελίδα του μαθήματος. Η συζήτηση για τις λύσεις θα γίνει πριν τη τελική εξέταση άρα δεν θα έχετε λανθασμένη εικόνα. Θα μπορούσα την 13η εβδομάδα να συνεχίσω με την ύλη αλλά επέλεξα να κάνουμε επανάλληψη και να λύσουμε τις ασκήσεις. Εάν ωστόσω υπάρχει αμφιβολία για κάποια ασκήση-ασκήσεις των προηγούμενων φυλλαδίων παραθέστε στο forum τη προσπάθεια σας και το γρηγορότερο που θα μπορέσω θα σας απαντήσω.
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχόλιο #29

Καλημέρα σας,
Σχετικά με τον τρόπο εξέτασης αναφέρατε οτι στην προφορική εξέταση θα περιοριστείτε σε ατομα με τα οποία δεν είχατε τακτική αλληλεπίδραση. Κατανοώ οτι οι συνθήκες που γίνεται η εξέταση είναι ειδικές και οτι ο όγκος των φοιτητών ειναι μεγάλος. Ωστόσο τα κρητιρια για το ποιοι φοιτητές θα συμμετέχουν στην προφορική δεν ειναι ξεκάθαρα διότ το μάθημα γινόταν ασύγχρονα απο ενα σημείο και μετά. Επίσης σε μια εξέταση οι φοιτητές εξετάζονται με τον ιδιο τρόπο ωστε να ειναι δίκαιο για όλους. Ωστόσο εσείς προτιμάτε να κάνετε επιλεκτικα προφορική εξέταση και με ασαφή κρητιρια αφού ουτε τις ερωτήσεις στο forum ούτε την παραδωση ασκήσεων λαμβάνετε υποψην σας σαν συμμετοχή. Τέλος θα ήταν προτιμότερο να εξετάσουν ολοι οι φοιτητές με τους ίδιους όρους αφου η προφορική εξέταση επιβαρύνει το πρόγραμμα του κάθε φοιτητή σε μια τέτοια περίοδο.

Costas : Ευχαριστώ, προφανώς και είναι ίσως η κυριότερη αλληλεπίδραση οι απορίες στο forum. Τι να κάνουμε παιδιά, είναι παράξενες οι συνθήκες, πρέπει να γίνουν κάποιοι συμβιβασμοί.
Ασκήσεις έδωσαν πάρα πολλοί και καλής ποιότητας κάτι που δεν συνάδει με τη δυσκολία του μαθήματος. Επίσης έγγραψα κυρίως θα είναι αυτοι που δεν αλληλεπιδρούσαν, μπορεί να καλέσω και άλλους που αλληλεπιδρούσαν εαν χρειαστεί (πχ γράψουν πολύ καλά και δεν το περίμενα από την εικ'ονα τους).
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
- Σχόλιο #30

Καλημέρα σας,
Κατανοώ ότι ο μεγάλος όγκος των φοιτητών καθιστά δύσκολη την εξέταση του μαθήματος αλλά δυσκολεύομαι να κατανοήσω τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέξετε τους φοιτητές που θα εξετάσετε προφορικά. Πως γίνεται να μην λάβετε υπόψιν την παράδοση ασκήσεων, όπως και το forum από την στιγμή που ήταν ο μόνος τρόπος επικοινωνίας; Εσείς μας καλέσατε να εκφράζουμε εκεί τις απορίες μας και όχι σε κάποιο προσωπικό μήνυμα ( στην ανακοίνωση στις 18/11 αναφέρατε: "Τις απορίες που είναι σχετικές με το φυλλάδιο ασκήσεων ή γενικά με μαθηματικό περιεχόμενο παρακαλώ να τις θέτετε στο Forum" ) . Επιπρόσθετα, από τη στιγμή που σχεδόν από τη μέση του εξαμήνου το μάθημα έγινε ασύγχρονο και από την αρχή όλες οι διαλέξεις ανέβαιναν στο YouTube πως είναι δυνατόν να καταλάβετε ποιος παρακολουθούσε και ποιος όχι; Το θεωρώ άδικο να μην γίνει (έστω) τυχαία επιλογή των φοιτητών που θα εξεταστούν και προφορικά ώστε να υπάρχουν ίσες πιθανότητες για όλους. Καλώς ή κακώς η προφορική εξέταση απαιτεί και περαιτέρω διάβασμα σε καιρό που ο χρόνος μας είναι τρομερά περιορισμένος αφού σε κάθε μάθημα πραγματοποιούνται διπλές ή ακόμα και τριπλές εξετάσεις.
Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Costas: Μα εγγραψα ότι αυτό που λαμβάνω περισσ'οτερο υπόψη ειναι το Forum !! Τις ασκησεις τις λαμβάνω υποψη στο βαθμο
In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -

-- Σχολιο #31

Καλησπερα σας κυριε Σμαραγδακη. Σχετικα με τη τελευταια ανακοινωση για τον τροπο αξιολογησης, θεωρω οτι το αξιοκρατικο και το δικαιο ειναι να εξεταστουν ολοι οι φοιτητες με τα ιδια κριτηρια. Κατα την γνωμη μου ,ειναι αρκετα αδικο, ενας φοιτητης ο οποιος δεν επιλεγει να γραφει στο φορουμ, που μπορει ομως να εχει αφιεωσει τον ιδιο κοπο και χρονο για το μαθημα σας με εναν αλλο, που επιλεγει να γραφει στο φορουμ , να εξεταστει με μια εξτρα εξεταση. Δηλαδη να ερθει αντιμετωπος με εξτρα αγχος, να αφιερωσει παραπανω χρονο που θα του κοστισει απο τα αλλα μαθηματα και ταυτοχρονα να ρισκαρει για τον χ,ψ λογο να κοπει απο την προφορικη ή και να χασει βαθμο, ενω το αξιζει εξισου με εναν αλλο που περασε κατευθειαν. Κατανοω απολυτα τη δυσκολια των συνθηκων , αλλα πρεπει να υπαρχει και η αντιστοιχη κατανοηση για τη δυσκολια που αντιμετωπιζουμε σαν φοιτητες. Ξαφνικα δινουμε 2 η και 3 εξετασεις αναλογα το μαθημα και τον καθηγητη, διαδυκτικα, κατι τελειως πρωτογνωρο για ολους μας και μαλιστα σε διαρκεια εξετασεων 3 εβδομαδων. Τελος, το συγκεκριμενο μαθημα ειναι μαθημα πολυ υψηλης δυσκολιας, και τα φυλλαδια ηταν εξισου απαιτητικα ,προσωπικα ειχα καθημερινη ενασχοληση για πανω απο 2 εβδομαδες με το καθενα και μαλιστα το 2ο δεν καταφερα να το λυσω ολοκληρο. Αρα θεωρω οτι ηδη η αξιολογιση ειναι αρκετα αυστηρη για να εχουμε να αντιμετωπισουμε και μια προφορικη, οσοι δε γραφαμε συχνα αποριες(κατι το οποιο μπορει να μη χρειαστηκε, γτ υπηρχαν αναλογες αποριες ηδη στο φορουμ).

Costas: Αφού εχεις ασχολιθει θα το καταλαβω γρήγορα. Δεν θα κοπει κάποιος-κάποια άδικα. Μακάρι να κάνω λαθος και το επίπεδο να είναι απλά τόσο υψηλό καθως θα με έκανε υπερήφανο σαν διδάσκοντα που θα είχα επιτύχει στη διδασκαλία του μαθήματος. Σε αυτη τη περιπτωση θα παραδεκτώ το λαθος. Ειναι δυσκολη η κατάσταση, αλλά βλεπετε τι γινεται με τους discord servers, με τους κρυμμένους καθηγητές, τα screenshots κτλ.

In reply to Konstantinos Smaragdakis

Re: Απαντήσεις στα ανώνυμα σχόλια

by Konstantinos Smaragdakis -
-- Σχολιο #32

Καλησπέρα σας κύριε!! Κατανοώ τον τρόπο αξιολόγησης σας λόγω του μεγάλου όγκου φοιτητών. Ωστόσο θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Ήμουν σε ομάδα στην επίλυση των φυλλαδίων και κατά συνέπεια σε μεγάλο ποσοστό έγιναν ερωτήσεις στο forum από μέλη της ομάδας μου γιατί λύναμε τις ασκήσεις συνεργατικά. Η μη συμμετοχή μου στο forum θα επηρεάσει πολύ την αξιολόγησή μου?

Costas: Δεν είπα μονο για το forum...

-- Σχολιο #33

Κυριε Σμαραγδακη καλησπερα,
ειδα την ανακοινωση σας σχετικα με τον τροπο εξετασης του μαθηματος και εκτος του οτι δεν δινετε σαφη εικονα για το ποιοι θα εξεταστουν προφορικα, λετε οτι θα περασουν σιγουρα ατομα που απλα εκαναν αποριες στο φορουμ,δηλαδη πολυ λιγα ατομα σε σχεση με αυτους που θα δωσουν.Αυτο ομως ειναι παρα πολυ αδικο για τους υπολοιπους!!Το συστημα αυτο ειναι τελειως αναξιοκρατικο και δεν στεκει.Θα μπορουσατε να ειχατε ορισει ποια ατομα θα εξεταστουν προφορικα σε σχεση με τον βαθμο που εγραψαν στο τελικο(οπως γινεται και με τα περισσοτερα απο τα υπολοιπα μαθηματα).Π.χ. οσοι εγραψαν πανω απο 5 ας εξεταστουν προφορικα ειτε συμμετειχαν ειτε οχι στο φορουμ.Επισης απο ενα σημειο και μετα το μαθημα γινοταν ασυγχρονα,επομενως πως εχετε καθαρη εικονα για το ποιοι παρακολουθουν και ποιοι οχι;Ολο αυτο που γινεται ειναι πολυ αδικο για ατομα που ασχολουνται και κοπιαζουν για το μαθημα και που οι αποριες που ειχαν σχετικα με τις ασκησεις ή/και το μαθημα μπορει να συνεπιπταν με αποριες που ειχαν ηδη τεθει και απαντηθει στο φορουμ επομενως δεν υπηρχε λογος να ξαναειπωθουν αρα δεν φαινονται οτι αλληλεπιδρουν με εσας(αφου οπως εχετε πει δεν θελετε να στελνουμε μειλ με αποριες,παρα μονο στο φορουμ).

Costas: Δεν είπα μονο για το forum.. Σε πολλά μαθήματα η συμπληρωματική εξέταση σε ομάδες φοιτητών είναι στη διάθεση του διδάσκοντα. Αλήθεια που είδατε το ότι κάποια ατομα θα περάσουν σίγουρα ?? (!!)

-- Σχολιο #34

Με την σειρά μου θα ήθελα να εκφράσω και εγω την ανησυχία μου μετα να ανακοίνωση που εκδώσατε .
Κατανοόυμε πως οι καταστάσεις που βιώνουμε ειναι πρωτόγνωρες και η οργάνωση της εξεταστικής αποτελεί πρόκληση για εσάς. Παρόλα αυτα όπως είδατε η πλειονότητα των φοιτητών παρέδωσε τις ασκήσεις υψηλής δυσκολίας που αναρτήθηκαν ώστε να κάνει το έργο σας οσο πιο εύκολο γίνεται .Σε πολλούς απο εμάς μας φάνηκε περιττό να συμμετάσχουμε στο φόρουμ καθώς οι ήδη αρκετές αναρτήσεις μας είχαν καλύψει με αποτέλεσμα να μην κάνουμε 'αισθητή ' την παρουσία μας . Ελπίζουμε να όλοι να έχουμε την ίδια αντιμετώπιση και να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της εξέτασης .

Costas: Παιδια μια προφορική εξέταση-συνάντηση μικρης διαρκειας δεν σημαίνει οτι δεν θα περάσετε το μάθημα. Ευκαιρία είναι να σας γνωρίσω.

-- Σχόλιο #35

Χαίρομαι που δε θα μας εξισώσετε όλους στη διαδικασία προφορικής εξέτασης, και για τη νοοτροπία ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανισότητα από την ίση μεταχείριση των ανίσων του Αριστοτέλους· ακόμα και αν εξεταστώ προφορικά που είναι πιθανό, εγώ φέρω την ευθύνη.
Καλή συνέχεια και καλό διάβασμα σε όλους.

Costas: Δεν μπορώ να ευχαριστήσω τους πάντες. Δεν είπα οτι θα κοπεί κάποιος επειδή δεν τον ξέρω, αυτό που είπα οτι θελω να εχω και απο αυτόν εικόνα.

-- Σχόλιο #36

Το μαθημα ειναι αρκετα απαιτητικο και σιγουρα υπαρχουν ατομα που εχουν παρει βοηθεια χωρις αυτο να συνεπαγεται οτι δεν εχουν κατανοησει και δεν εχουν προσπαθησει τις ασκησεις μονοι τους.Επισης αυτο δε συνεπαγεται σε καμια περιπτωση οτι αυτο το ατομο δεν κανει ερωτησεις στο φορουμ.Το θεωρω αδικο να υπαρχει διακριση με βαση αυτο το κριτηριο στην προφορικη αναμεσα στους φοιτητες.

Costas: Όλοι ανεξαιρέτως για να περάσουν πρέπει να γράψουν ικανοποιητικά στο τελικό διαγώνισμα. Δεν λέω οτι καποιος με μια ερωτηση δεν θα εξεταστει προφορικά. Δεν θα εξεταστεί εαν κρίνω οτι τον γνώρισα μέσα απο το μάθημα αρκετά για να ξέρω οτι προσπάθησε το μάθημα. Αν σας ξενίζει η διατύπωση κρατήστε εναλλακτικά " Σε περιπτώσεις που κρίνει ο διδάσκων μπορεί να ζητηθεί προφορική εξέταση"